X
تبلیغات
fdghfhgf

fdghfhgf

hfg

61ص wimax و بررسی شبکه wireless معرفی شبکه های_Wimax_Total_Present

61ص wimax و بررسی شبکه  wireless   معرفی شبکه های_Wimax_Total_Present

UML فارسی

انگلیسی محاوره ای یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه 51ص

پروژه ترجمه متن کوکسیدیوز

تاریخهای شمسی در پریماورا  متن لاتین با ترجمه

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( فرخ زاد )  متن لاتین با ترجمه

ترجمه انگلیسی بیمه 20ص

ترجمه كامپیوتر(ویندوز ویستا)

تعلیم و تربیت  متن اصلی با ترجمه 20  ص

جبر برای بچه های 6 ساله   10 ص   متن لاتین با ترجمه

جمع و تفریق ، ضرب و جبر برای کودکان  54 ص  متن لاتین با ترجمه

جمع و تفریق اعداد دورقمی   12ص    متن لاتین با ترجمه

ریزپردازنده  متن لاتین با ترجمه

سرما خوردگی  انگلیسی و ترجمه آن

ضرب کردن اعداد بزرگتر   11 ص   متن لاتین با ترجمه

طراحی سازمان چیست  6 ص   متن لاتین با ترجمه

طراحی مکانیزم ها  25 ص  متن لاتین با ترجمه

فیزیوتراپی برای درد کمر  متن لاتین با ترجمه

قانون بولتزمن  11 ص    متن لاتین با ترجمه

معرفی ضرب   11 ص  متن لاتین با ترجمه

Marketing

MIS    25

RUP   20

ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی آتی

ارتباطات درون  سازمانی    10

باریابی صنعتی   30

پژوهش عملیاتی   10

پژوهش عملیاتی ابزار بهره وری   18

تئوری محدودیتها   40

تاثیرات افشاء سودهای پیش‌بینی شده در تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاران غیر حرفه‌ای   و قضاوت ارزشیابی حقوق صاحبان سهام

چرا حسابداری دولتی و گزارش گری دولتی جدا هستند وبایستی متفاوت باشند 70 ص

حسابداری صنعتی      6

حسابداری متن لاتین با ترجمه

حسابرسی بر مبنای خطر

دارائی    54

دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها

ده فایده تجارت جهانی    38

رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه      22

راهنمای شغلی - مدیریت تولید    10

ریسك سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام

ریسك و بازده 37 ص

ریسک و بازده   46

ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ 60 ص

سرمایه گذاری مشتری   35

سود تحقق یافته و تغییرات در قیمت بازار دارائی های مالی     7

کاربرد گروه استانداردهای حسابداری دولتی

گزارش و افشاء كنندگان گزارش    30

مدیریت ایمنی سیستمها  140

مدیریت تفکر - رازهای موفقیت   20 ص

مدیریت مالی   20

مدیریت منابع انسانی  40

مدیریت منابع انسانی  40  متن لاتین با ترجمه

مفاهیم قواعد جدید كفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری ‏   36

مفاهیم درآمد و ارزیابی دارائی ها     42

هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار    7

هموارسازی سود چیست  متن لاتین با ترجمه

Cost accounting    12

Asset  8

Operations Research  In  Engineering   Management   11

Operations Research Analysts    17

Production management   20

Realization of income and separation from capital

بانکداری_متن لاتین با ترجمه

ترجمه كشف دنیاهای جدید  متن لاتین با ترجمه  حسابداری

رقابت در  مدیریت تولید  14

طراحی سازمان چیست   6

مدیریت_management  با ترجمه

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

روان‌شناسی – علوم اجتماعی

روان‌شناسی – علوم اجتماعی                             

                   دوستی با نوجوانان دبیرستانی           12     

                   بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و هوش همسران  150    

                   علل فرار دختران (مقاله)         10     

                   راههای جدید كار كردن  38     

                   جامعه شناسی تاریخی          23     

                   حاشیه نشینی          15     

                   كودكان خیابانی          43     

                   رابطه رنگ با تیپ شخصیتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 102    

                   تعهد و وجدان كاری در مدیریت اسلامی          64     

                   بررسی عوامل اجتماعی مؤثر در افت تحصیلی در میان دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه     185         

                   بررسی تأثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی – حركتی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدائی    150    

                   مقایسه نظام های آموزشی ایران و فنلاند      57     

                   "تبعیض در استخدام (نقش نگرشی تلویحی، انگیزش و وضعیت تعصب نژادی) "          32     

                   مقدمه و نتیجه شناخت مشتری – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار)    32     

                   وظیفه مادر و تربیت فرزند در سال های آغاز زندگی      17     

                   (مقاله) راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس    19     

                   بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران          56     

                   بررسی وضعیت سلامت روان سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ   20     

                   نفش مساجد در آموزش قرآن و ارزشیابی آموزش قرآن  15     

                   بررسی و شناخت عوامل مؤثر در گرایش نوجوانان به فرهنگ بیگانه بین دانش آموزان دختر و پسر دوره دبیرستان        90     

                   اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن      33     

                   تأثیر آموزش سبك حل مسأله بر میزان حرمت خود نوجوانان سنین 12 تا 13 ساله دارای مشكلات رفتاری ارتباطی          34     

                   بررسی و مقایسه عزت نفس بین جانبازان %50 به بالا و افراد عادی (30 تا 50 سال تهران)     150    

                   بررسی تأثیر معلولیت جسمی – حركتی نوجوانان دختر 119    

                   19-13 سال شهر تهران بر خلاقیت آنها          

                   بررسی و مقایسه میزان استرس و تجربه استرس در بین معلمین زن كلاس اول و دوم و سوم ابتدائی شهر تهران   107    

                   آموزش پرورش در پرتو هوش هیجانی و كاربردهای آن    35     

                   بررسی بروسلوز در اطفال       20     

                   مقایسه راهبردهای یادگیری دانش آموزان موفق و ناموفق       120    

                   تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI (   36     

                   ) بر روی 950 نفر از جوانان تهران                 

                   تعیین ارتباط بین سلامت روان و شیوه‌های مدارا در دانشجویان جدید الورد دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی          18     

                   بلوغ و هویت یابی نوجوانان      33     

                   بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران          62     

                   بررسی علل گسترش فساد اجتماعی  25     

                   تأثیرات منفی سازگاری اجتماعی مادران دارای كودك عقب‌مانده          54     

                   بررسی و شناخت خشونت‌های زنان علیه مردان گزارش شده در روزنامه‌های كشور     68     

                   تأثیر آموزش سبك حل مسئله به میزان حرمت خود دانش‌آموزان 12 تا 13 سال دارای مشكلات رفتاری ارتباطی در دوره راهنمائی تحصیلی      34     

                   تبیین نظری مدل نیازمندار شخصیت و عقب‌ماندگی ذهنی: ماهیت و ابعاد        67


+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

مقاله,تحقیق, پروژه و پایان نامه روان‌شناسی, علوم اجتماعی, علوم تربیتی

بررسی  رابطه كاربرد راهبردهای یادگیری با موفقیت در رشته‌های تحصیلی (ریاضی-فیزیك، علوم تجربی، علوم انسانی)"          14     

                   صف و ستاد و نقش ستاد وزارت علوم در پیشبرد اهداف آموزش عالی  13     

                   مكتب بودابست          38     

                   بهداشت روان در جمهوری اسلامی ایران – دستاوردها و نیازها 16     

                   وظایف اجتماعی جوانان          24     

                   مقابله با كودك آزاری. (مروری بر راه‌كارهای موجود)      20     

                   بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی         140         

                   بررسی تأثیر وسایل ارتباط جمعی (تلویزیون) در جامعه شهری معاصر    95     

                   مقایسه رفتار اطلاع‌یابی آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تكمیلی علوم انسانی و فنی مهندسی در استفاده از اینترنت   154    

                   باورها و سنت‌ها (بررسی مراسم ازدواج سنتی دراستان آذربایجان شرقی و درمیان تركمن‌ها) (درس جامعه ‌شناسی)        25     

                   خاتمیت و محدودیت‌ها  220    

                   برترانه آرترویلیم راسل (روانشناسی سیاسی) 30     

                   "جرم‌شناسی انتقادی (دیدگاه ماركسیست، فمنیست و پست‌مدرن)"  18     

                   بررسی شاخص‌های فرهنگ و تفكر بسیج در اقشار بسیجی و مطالعه آسیب شناسی آن      183    

                   اثرات روانی طلاق بركودكان     31     

                   ارتباط و راه‌های نفوذ در دیگران  16     

                   بررسی تكنیك مشاهده و مصاحبه در جمع‌آوری اطلاعات         18     

                   افت تحصیلی   65     

                   سازماندهی خدمات مشاوره در سازمان هلال‌احمر (رشته روانشناسی)         32     

                   رابطه بین هوش هیجانی و كارآفرینی (رشته روانشناسی)      43     

                   بررسی رژیم درمانی و تغذیه‌ای مناسب در كنترل بیماری اسكیزوفرنی و نحوه برخورد با این افراد در جامعه (رشته روانشناسی)    120    

                   چگونگی ارائه مقالات و سمینارها (رشته روانشناسی) 18     

                   ناهیجاری‌های جسمانی و راه‌های تشخیص و درمان آن (رشته راهنمائی و مشاوره)     54     

                   روش‌ها و فنون تدریس (رشته راهنمائی و مشاوره)      31     

                   كودكان استثنایی – اختلالات دیكته‌ای  24     

                   بررسی تأثیر ورزش بر سلامت روان در دانشجوی ورزشكار و غیرورزشكار 72     

                   بررسی رژیم درمانی و تغذیه مناسب در كنترل بیماری اسكیزوفرنی و نحوه برخورد با این افراد در جامعه 120         

                   "تأثیر روانی مسابقه بر غلظت كورتیزول، تستوسترون، IgA بزاقی و ضربان قلب مربیان برنده و بازنده لیگ برتر فوتبال" 110    

                   مقایسه نحوه برخورد با پدیده همجنس بازی در كشورهای مختلف (اروپایی – اسلامی) 148    

                   چگونه مسائل و مشكلات زندگی را حل كنیم؟  6       

                   بررسی علل گسترش فساد اجتماعی  25     

                   افق‌های آینده خط مشی گذاری عمومی        26     

                   بررسی اشتغال زنان از دیدگاه های مختلف      150    

                   موانع فرهنگی ارتقاء شغلی زنان        7       

                   مقایسه خودپنداره نوجوانان بزهكار با نوجوانان غیر بزهكار        100    

                   بررسی ارتباط میان رضایت زناشوئی و هوش همسران  120    

                   مقایسه راهبردهای یادگیری دانش آموزان موفق و ناموفق شهر یزد      130    

                   استرس و فنون كاهش استرس 57     

                   بررسی رابطه فرسودگی شغلی متصدیان امور بانك ملی آذربایجان شرقی با كاركردهای خانوادگی آنها (مددكاری اجتماعی)    120    

                   كودكان عقب مانده و استثنائی و مسائل سازگاری خانواده آنها 110    

                   نكاتی در مورد روابط زناشویی و عشق پایدار    13     

                   استرس و فنون كاهش استرس 57     

                   بررسی نظرات كارشناسان ذیربط با اعتیاد در مورد نقش نظام مدیریت اطلاعات به هروئین در پیشگیری و درمان آن در شهرستان اصفهان 130    

                   بررسی تأثیر رضاتمندی شغلی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی منطقه 6 آموزش و پرورش در سال 85-84  35     

                   بررسی و مقایسه میزان استرس و تجربه استرس دربین معلمین زن كلاس اول و دوم و سوم ابتدائی شهر تهران منطقه 5 121    

                   تأثیر آموزش سبك حل مسئله بر میزان حرمت خود نوجوانان سنین 12 تا 13 ساله دارای مشكلات رفتاری ارتباطی          26     

                   تصمیم‌گیری     56     

                   آثار روانی و كاركردهای روانشناسی تبلیغات     15     

                   قاطعیت 20     

                   بررسی رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – براساس تئوری دوعامل انگیزش – بهداشت هرزبرگ   77     

                   تأثیر یاددهی مهارت‌های اداره و كنترل رفتار به مادران مضطرب دارای كودكان پیش‌دبستانی مبتلا به گوشه‌گیری – بازداری   20     

                   عوامل مؤثر بر مهاجرت نخبگان  10     

                   علل گرایش جوانان به فرهنگ‌های غیربومی     14     

                   تأثیر تواناسازی كاركنان برامنیت شغلی 22     

                   بررسی تأثیر كلاس‌های آمادگی بارداری بركاهش افسردگی پس از زایمان زنان ساكن تهران در سال 85-84          214    

                   بررسی میزان تأثیر شن‌بازی درمانی در درمان كودكان بیش‌فعال 7-5 سال استان تهران  235    

                   نظریه شخصیت سالیوان         34     

                   افت تحصیلی   65     

                   رابطه بین هوش هیجانی و كارآفرینی   44     

                   رابطعه بین هوش هیجانی و كارآفرینی 32     

                   جنسیت و زیبایی‌شناسی (ترجمه كامل كتاب همراه با مقدمه مترجم)  306    

                   افسردگی شغلی       125    

                   خشونت علیه زنان در ایران (دو ستونه) 39  

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی

 

تعداد صفحات:82

 

نوع فایل:  word



____________________________________


فهرست مطالب
مقدمه

فصل اول
بیان مسئله
 
فرضیه تحقیق  
تعاریف عملیاتی

فصل دوم
پیشینه تحقیق

سابقه پژوهش 
نظریه هایدر
جونز ودیویس
هارولد کلی
شیور
سه بعدی واینر
خطاها و سوگیری اسناد
سوگیری مربوط به جنس
اسنادها درمورد خود
عاملان در برابرناظران
سبکهای انتسابی
نتسابهای درماندگی انسان
اسناد مربوط به بازده
اسناد بعد از موفقیت وشکست
اسنادها ورفتار 
تعریف استثنایی    
گروهبندی دانش آموزان استثنایی
تاریخچه عقب ماندگی ذهنی 
تعریف عقب ماندگی ذهنی 
رفتار سازشی
طبقه بندی کودکان عقب مانده 
گروه آموزش پذیر
تحقیقات داخلی وخارجی

فصل سوم
روش اجرای تحقیق

روش طرح وتحقیق 
جامعه آماری 
نمونه آماری
ابزار تحقیق 
روش اجرای تحقیق
روش تجزیه وتحلیل

فصل چهارم : 
تجزیه وتحلیل اطلاعات

فصل پنجم : 
بحث ونتیجه گیری

نتیجه گیری 
پیشنهادات 
محدودیتهاومشکلات 
منابع
ضمائم

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی تفاوت پرخاشگری میان جانبازان شیمیایی و افراد عادی

 

تعداد صفحات:114

 

نوع فایل:  word

 



________________________________


هدف اصلی مطالعۀ حاضر بررسی تفاوت پرخاشگری میان جانبازان شیمیایی و افراد سالم است. برای نیل به این هدف 80 نفر را به عنوان نمونه انتخاب نمودم، که 40 نفر جانبازان شیمیایی مراجعه کننده به کلینیک و 40 نفر افراد سالم بودند. برای تعیین نتایج از روش آماری T-TesT Independentاستفاده شده است. نتایج به دست آمده در سطح معناداری 99% و آلفای 0.001 نشان داد که میزان پرخاشگری کلی و پرخاشگری فیزیکی و پرخاشگری کلامی جانبازان شیمیایی بالاتر از افراد سالم بود که بدین ترتیب هر سه فرضیۀ ما تایید گردید.

فهرست مطالب 

فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه  
بیان مسئله  
اهمیت و ضرورت پژوهش  
هدف کلی  
اهداف جزئی  
فرضیه ها و سوالات تحقیق  
متغیرهای پژوهش  
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها  

فصل دوم : پایه‌های نظری و پیشنة تحقیق 
مقدمه  
مختصری از تاریخچۀ موضوع تحقیق  
عصبانیت ، خصومت و تهاجم : سندروم AHA 
تعاریف و پیشینۀ نظری. 
تعریف پرخاشگری 
انواع پرخاشگری 
پرخاشگری فردی 
پرخاشگری جمعی 
پرخاشگری خصمانه 
نظریه‌های پرخاشگری 
نظریۀ روان‌پویشی 
دیدگاه «رفتارشناسی طبیعی» 
از رفتاری‌نگری تا نو رفتاری‌نگری 
رفتاری نگری 
نظریۀ یادگیری اجتماعی 
تقلید پرخاشگری 
تقویت پرخاشگری 
تجلی پرخاشگری به عنوان پالایش 
فرضیۀ ناکامی-پرخاشگری 
دیدگاه زیست شناختی 
سبب‌شناسی پرخاشگری از دیدگاه مکاتب مختلف روانشناسی 
رابطه خشم با فشار 
پرخاشگری و اختلال استرس پس از سانحه 
پیشینۀ تجربی تحقیق 
تحقیقات داخل کشور 
میزان PTSD در بیماران جانباز مبتلا به پرخاشگری 
سلامت روانی جانبازان شیمیایی 
میزان شیوع و شدت افسردگی در جانبازان شیمیایی 
نقش رویدادهای استرس‌زای زندگی در عود PTSD جانبازان 
تلفیق یافته‌های نظری و پژوهشی 

فصل سوم : روش تحقیق 
مقدمه  
جامعه آماری، روش نمونه‌گیری و حجم نمونه 
جامعه آماری 
نمونۀ آماری 
روش نمونه‌گیری 
ابزار اندازه‌گیری و نحوة اجرا و ارزشیابی 
هنجارها 
نمره گذاری 
اعتبار 
روایی 
روشهای آماری  
نحوۀ انجتم تحقیق  

فصل چهارم : یافته‌های پژوهشی
مقدمه  
فرضیه اول 
فرضیه دوم 
فرضیه سوم 

فصل پنجم : بحث و نتیجه‌گیری 
بحث و نتیجه گیری مربوط به سوالات و فرضیه های تحقیق  
محدودیتهای تحقیق 
محدودیتهای علمی 
محدودیتهای عملی 
پیشنهادها  
پیشنهادهای کاربردی 
پیشنهادهای تحقیقی 

منابع و ضمایم
منابع فارسی  
منابع لاتین 
پرسشنامه پرخاشگری

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی جایگاه مطالعه و ورزش در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان پسر و دختر دوره دبیرستان

موضوع:بررسی جایگاه مطالعه و ورزش در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان پسر و دختر دوره دبیرستان

 

تعداد صفحات:120

 

نوع فایل:  word



____________________________________


فهرست مطالب
چکیدها
مقدمه

فصل اول:طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت وضرورت موضوع
فواید کاربردی
اهداف تحقیق

فصل دوم :  ادبیات تحقیق
مقدمه
تاریخچه تحقیق
پیشینه ها
***پیشینه  داخلی
***پیشینه خارجی
مبانی نظری تحقیق
نظریه ها
دیدگاهها
روابط اوقات فراغت با امورزندگی
مروری بر پیشینه ها
چارچوب نظری تحقیق
فرضیات تحقیق
مدل عملیاتی تحقیق

فصل سوم:روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه
روش نمونه گیری
روش تجزیه وتحلیل داده ها
تعریف مفاهیم

فصل چهارم :توصیف وتجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه
توصیف داده ها

فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری
نتایج تحقیق
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات تحقیق
منابع ومواخذ
چکیده انگلیسی
پرسشنامه

فهرست جداول 
 سه طبقه بندی از گونه های فراغت  سزالای و کاپلان
شاخصهای مرکزی وپراکندگی سن دانش آموز ووالدین
توزیع فراوانی درآمد خانواده
توزیع فراوانی موضوع کتاب براساس جنسیت
توزیع فراوانی موضوع مجله براساس جنسیت
شاخصهای مرکزی پراکندگی میزان مطالعه وورزش
توزیع فراوانی امکانات مطالعه در سطح شهر
توزیع فراوانی لوازم ورزشی
توزیع فراوانی میزان ورزش اعضای خانواده
توزیع فراوانی میزان ورزش دوستان
توزیع فراوانی امکانات ورزشی
آزمون T دوگروه مستقل (جنسیت ومطالعه غیردرسی)
میانگین وانحراف معیار(جنسیت ومطالعه غیردرسی)
آزمون T دوگروه مستقل (جنسیت ومیزان ورزش )
میانگین وانحراف معیار(جنسیت ومیزان ورزش )
آزمون T دوگروه مستقل(جنسیت وموضوعات مطالعه غیردرسی)
میانگین وانحراف معیار(جنسیت وموضوعات مطالعه غیردرسی)
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (درآمد خانواده ومیزان مطالعه غیردرسی)
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (درآمدخانواده وورزش )
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (دسترسی به کتابخانه شخصی ومطالعه غیردرسی)
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (دسترسی به کتابخانه عمومی ومطالعه غیردرسی)
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (برخورداری ازتسهیلات ورزشی وپرداختن به ورزش)
آزمون تحلیل واریانس یک طرفه Fپایه تحصیلی ومیزان مطالعه غیردرسی 
آزمون تحلیل واریانس یک طرفه Fپایه تحصیلی ومیزان ورزش
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (میزان ورزش اعضای خانواده ودانش آموز)
آزمون تحلیل واریانس یک طرفه میزان ورزش دوستان ودانش آموز 
جنسیت ومیزان دسترسی به  اینترنت وکافی نت 
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (سن والدین ومیزان ورزش دانش آموزان )
آزمون ضریب همبستگی پیرسون (سن والدین ومیزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان)

فهرست  نمودار
هیستوگرام براساس سن پاسخگو
هیستوگرام براساس سن مادر 
هیستوگرامبراساس سن پدر
توزیع فراوانی درآمد خانواده 
توزیع فراوانی موضوع کتاب 
توزیع فراوانی مجله اجتماعی 
توزیع فراوانی مجله طنزوفکاهی 
توزیع فراوانی مجله خانوادگی 
توزیع فراوانی مجله علمی وآموزشی 
توزیع فراوانی مجله سیاسی 
توزیع فراوانی مجله اقتصادی 
توزیع فراوانی مجله ورزشی 
هیستوگرام ورزش روزانه 
هیستوگرام مطالعه روزانه روزنامه
هیستوگرام مطالعه روزانه کتاب غیردرسی 
هیستوگرام مطالعه روزانه مجله 
توزیع فراوانی امکانات سطح شهر 
توزیع فراوانی لوازم ورزشی 
توزیع فراوانی میزان ورزش دوستان 
توزیع فراوانی امکانات ورزشی سطح شهر 
پراکنش(درآمد خانواده ومیزان مطالعه غیردرسی)
پراکنش( درآمدخانواده وورزش )
پراکنش( دسترسی به کتابخانه شخصی ومطالعه غیردرسی  )
پراکنش( دسترسی به کتابخانه عمومی ومطالعه غیردرسی  )
پراکنش( تسهیلات ورزشی ومیزان ورزش )
پراکنش( ورزش اعضای خانواده ودانش آموز )
تفاوت جنسی ودسترسی به اینترنت وکافی نت 
پراکنش( سن مادر ومیزان ورزش  )
پراکنش(سن پدرومیزان ورزش  )
پراکنش(سن مادرومطالعه غیردرسی  )
پراکنش( سن پدرومطالعه غیردرسی )

چکیده 
‌  این تحقیق‌ به بررسی جایگاه مطالعه و ورزش در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان پسر ودختر دوره دبیرستان      می پردازد. لذا ابتدا سعی شده تا اوقات فراغت وفرصتهای فراغتی تشریح سپس محدودیت‌های فراغتی جوانان تحلیل وبررسی شود .  .فعالیتهای اوقات فراغت از چنان اهمیتی برخوردارند که کارشناسان از آن به مثابه آئینه فرهنگ یک جامعه یاد میکنند. به این معنا که چگونگی گذران اوقات فراغت افراد یک جامعه به میزان زیادی معرف خصوصیات فرهنگی آن جامعه است
این تحقیق باروش پیمایشی‌و باابزار پرسشنامه انجام شده است‌.در تحقیق‌ مزبور جامعه‌ آماری‌ دانش‌آموزان‌ دبیرستانهای‌ پسرانه‌ ودخترانه شهراوز(‌872  N=) می‌باشد.روش نمونه گیری تصادفی وحجم نمونه آن 132n= می باشد . برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است .
باتوجه به آزمون Tوضرائب همبستگی وتحلیل واریانس نتایج زیر بدست آمد : بین میزان مطالعه غیردرسی وهمچنین بین موضوعات مطالعه غیردرسی پسران ودختران دانش آموز دوره متوسطه تفاوت معنی دارآماری وجودندارد، بین میزان ورزش دانش¬آموزان پسر و  دختر تفاوت معنی¬داری وجود دارد.
بین متغیرهای مستقل پرداختن به ورزش اعضای خانواده ، برخورداری دانش¬آموزان از تسهیلات ورزشی شهر( سالن ورزشی ،پارک وچمن ورزشی ) و میزان ورزش دانش آموزان دوره متوسطه رابطه معنی داری وجود دارد.
بین درآمد خانواده ، دسترسی دانش¬آموزان به کتابخانه  شخصی ومیزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان  رابطه معنی داری وجود دارد. بین پایه تحصیلی ومیزان مطالعه غیر درسی وپرداختن به ورزش دوستان  با میزان پرداختن دانش آموزان به ورزش رابطه معنی داری وجودندارد.
 فضای مناسب از دیدگاه دانش آموزان در عرصه شهری اعم از پارک وچمن ورزشی ، سالن ورزشی ، کتابخانه عمومی کافی نمی باشد .از آن جا که اوقات فراغت در این قشر (جوانان)هم افزایش یافته و هم از شکل انفعالی و درون‌خانگی به شکل فعالانه و برون‌خانگی تغییر یافته چنانچه برنامه‌ریزان به نیازهای فراغتی جوانان توجه و در جهت گسترش فضاها و تسهیلات فراغتی مورد نیاز اقدام نمایند امکان حضور سالم، فعالانه و خلاقانه و غیر‌آسیب‌زای جوانان  درعرصه‌های عمومی شهری فراهم خواهد شد.

کلید واژه ها : اوقات فراغت ،  جوانان  ،مطالعه ، ورزش، شهراوز    

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:ارزشیابی شخصیت کودک

 

تعداد صفحات:132

 

نوع فایل:  word



______________________________


فهرست مطالب

چكیده فصل اول
بیان مسئله
اهداف پژوهش
اهمیت پژوهش
فرضیه
تعاریف عملیاتی
الف: تعریف رشد شناختی
ب: تست آدمك رنگی
سایر فرضیه‎ها

فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهداف پژوهش
اهمیت پژوهش
فرضیه
دلایل ارائه فرضیه
متغیرهای تحقیق
سایر فرضیه‎ها
تعریف واژه‎ها
الف- تعریف نظری
ب- تعریف عملی
1- تحول شناختی (رشدشناختی)
زمینه تحول شناختی
2- تست آدمك رنگی

چكیده فصل دوم
سوابق تحقیق
بررسی نقاشی از دیدگاه‎های مختلف
الف- دیدگاه تكاملی
ب- دیدگاه پیاژه از نقاشی
ج- دیدگاه روانكاوی
د- دیدگاه هنرمندانه
4-دیدگاه هنرمندانه
تفاوتهای پسران و دختران
بكارگیری رنگ در نقاشی

فصل دوم
اولین وسیله آموزش
نقاشی چیست؟
بررسی دیدگاه‎های مختلف راجع به نقاشی
1- دیدگاه تكاملی: (نقاشی به مثابه بازی)
2- دیدگاه پیاژه
مراحل رشد از نظر پیاژه
الف ‎- مرحله حسی ‎- حركتی
ب- مرحله پیش عملیاتی
ج- مرحله عملیاتی عینی
د- مرحله عملیات صوری
3- دیدگاه روانكاوی
سوابق تحقیق
پژوهش در مورد نقاشی
نقاشیهای فرافكنی
نقاشی سالم
الف- امنیت و اعتماد به نفس
ب- باز بودن
ج- ثبات و نظم
عوامل مؤثر در بیان نقاشی كودكان
تفاوت‎های خلقی در كودكان
میزان فعال بودن
تحریك‎پذیری
بازداری و ترس
تفاوتهای پسران و دختران
تكامل چهره‎نگاری
مراحل تحول شناختی
شكل آدم
بكارگیری رنگ در نقاشی
منشاء اهمیت رنگ

چكیده فصل سوم
طرح مسأله
ابزار پزوهش
تست آدمك رنگی
جامعه آماری
روش نمونه‎گیری
روش اجراء

فصل سوم
طرح مسأله
ابزار پژوهش
تست آدمك رنگی
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه‎گیری
روش آماری
فرمول آزمون ‎t برای گروه‎های مستقل
روش اجرا
قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمك

فصل چهارم
توصیف اطلاعات
جدول (1-2) ‎- توزیع فراوانی نمرات سر دختران 6 ساله
نمودار (2-2) – هیستوگرام نمرات سر دختران 6 ساله
جدول (3-2) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 6 ساله
نمودار (4-2) – هیستوگرام نمرات سر پسران 6 ساله
جدول (5-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 6 ساله
نمودار (6-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن دختران 6 ساله
آزمون معنی‎دار بودن میانگین نمرات سر دختران و پسران 6 ساله
جدول (7-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 6 ساله
نمودار (8-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 6 ساله
جدول (9-2) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 6 ساله
نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس دختران 6 ساله
جدول (1-3) – توزیع فراوانی نمرات لباس پسران 6 ساله
نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس پسران 6 ساله
جدول (3-3) – توزیع فراوانی سر پسران 6 ساله
نمودار (4-3) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 6 ساله
جدول (5-3) – توزیع فراوانی نمرات پسران 6 ساله
نمودار (6-3) – هیستوگرام نمرات كلی پسران 6 ساله
جدول (7-3) – توزیع فراوانی سر دختران 7 ساله
نمودار (8-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 7 ساله
جدول (9-3) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 7 ساله
نمودار (10-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 7 ساله
جدول (1-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 7 ساله
نمودار (2-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 7 ساله
جدول (3-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 7 ساله
نمودار (4-4) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 7 ساله
جدول (5-4) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 7 ساله
نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 7 ساله
جدول (7-4) – توزیع فراوانی در نمرات لباس پسران 7 ساله
نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 7 ساله
جدول (9-4) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 7 ساله
نمودار (10-4) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 7 ساله
جدول (1-5) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 7 ساله
نمودار (2-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 7 ساله
جدول (3-5) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران 8 ساله
نمودار (4-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 8 ساله
جدول (5-5) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 8 ساله
نمودار (6-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 8 ساله
جدول (7-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 8 ساله
نمودار (8-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 8 ساله
جدول (9-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 8 ساله
نمودار (10-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن پسران 8 ساله
جدول (1-6) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 8 ساله
نمودار (2-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 8 ساله
جدول (3-6) – توزیع فراوانی لباس پسران 8 ساله
نمودار (4-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 8 ساله
جدول (5-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 8 ساله
نمودار (6-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 8 ساله
جدول (7-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 8 ساله
نمودار (8-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 8 ساله
جدول (9-6) – توزیع فراوانی به نمرات سر دختران 9 ساله
نمودار (10-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 9 ساله
جدول (1-7) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 9 ساله
نمودار (2-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 9 ساله
جدول (3-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 9 ساله
نمودار (4-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 9 ساله
جدول (5-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 9 ساله
نمودار (6-7) – هیستوگرام مربوط به طرح بدن پسران 9 ساله
جدول (7-7) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 9 ساله
نمودار (8-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 9 ساله
جدول (9-7) – توزیع فراوانی لباس پسران 9 ساله
نمودار (10-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 9 ساله
جدول (1-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 9 ساله
نمودار (2-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 9 ساله
جدول (3-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 9 ساله
نمودار (4-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 9 ساله
مقایسه سنی نمرات كلی دختران با یكدیگر
الف- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 6 ساله
ب- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 8 ساله
ج- مقایسه نمرات كلی دختران 8 ساله با نمرات كلی دختران 9 ساله
نمودار (9-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران
مقایسه‎ سنی نمرات كلی پسران با یكدیگر
الف- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 6 ساله
ب- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 8 ساله
ج.مقایسه نمرات كلی پسران 8 ساله با نمرات كلی پسران 9ساله
نمودار (10-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی پسران
جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران
جدول (2-9) – میانگین مقیاسهای پسران
جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران
نمودار (3-9) - چندضلعی مقایسه نمرات كلی دختران و پسران
نمودار (4-9) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران و پسران
شیوة اجرا نمره‎گذاری و نتایج آماری آزمون آدمك رنگی
جدول شماره 1- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در پسران براساس سن تقویمی
جدول شماره 2- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در پسران براساس سن تقویمی
جدول شماره 3- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در پسران براساس سن تقویمی
جدول شماره 4- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی در پسران» (براساس سن تقویمی)
جدول شماره 5- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در دختران براساس سن تقویمی
جدول شماره 6- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در دختران براساس سن تقویمی
جدول شماره 7- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در دختران براساس سن تقویمی
جدول شماره 8- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی» در دختران براساس سن تقویمی
ورقه نمره‎گذاری تست آدمك رنگی
الف) جدول شماره 1- مقیاس تحول‎یافتگی

فصل پنجم
بحث و نتیجه‎گیری
مزایای ابزارهای گردآوری اطلاعات
محدودیتهای خارج از كنترل پژوهشگر
الف- یادگیری نقاشی
ب- میزان علائق و انگیزش آزمودنی
ج- ترتیب تولد
د- میزان هوش
و- وضیت تحصیلی والدین
م- تفاوتهای بین فردی
پیشنهادات

منابع فارسی
منابع لاتین

ضمیمه

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی تأثیر بد رفتاری والدین بر عزت نفس دانش آموزان

 

تعداد صفحات:62

 

نوع فایل:  word



_______________________________________________


فهرست مطالب
فهرست جداول  

مقدمه
چكیده  

فصل اول:
كلیات 
مقدمه  
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت مسئله 
اهداف تحقیق 
سؤالات و فرضیات تحقیق
روش انجام تحقیق 
تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

فصل دوم
ادبیات تحقیق 
مقدمه  
الف: پیشینه نظری تحقیق 
عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین 
ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران

فصل سوم
روش تحقیق 
مقدمه 
روش تحقیق 
جامعه و نمونه 
روش نمونه‎گیری
ابزار اندازه‎گیری 
چگونگی گردآوری داده‎ها 
روش آماری

فصل چهارم
یافته‎ها و نتایج تحقیق 
مقدمه 
یافته‌ها

فصل پنجم
بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل داده‎ها 
محدودیت‎های تحقیق  
پیشنهادات تحقیق  

فهرست منابع و ضمائم 
ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه 
1- جدول نمرات خام آزمودنی‎های پسر
2- جدول نمرات خام آزمودنی‎های دختر

فهرست منابع 
ضمیمه ب: پرسشنامه‎ها 
1- پرسشنامه بدرفتاری فیدل
2- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد


+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان

 

تعداد صفحات:220

 

نوع فایل:  word

 


_________________________________


فهرست مطالب این پایان نامه

فصل اول    1
1-1 مقدمه    2
1-2- بیان مسئله    4
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش    8
1-4- اهداف پژوهش    10
1-5- فرضیه‌های پژوهش    10
1-6- متغیرها و تعاریف آنها    11
1-6-1 تعاریف نظری متغیرها    11
1-6-2 تعاریف عملیاتی متغیرها    12
1-7- تعاریف اصطلاحات    13

فصل دوم: پیشینه تحقیق    15
2-1 شخصیت    16
2-2 تعاریف شخصیت    16
2-3 حوزه‌های شخصیت    18
2-3-1 ساختار    19
2-3-2 فرآیند    19
2-3-3 رشد و نمو    20
2-3-4 آسیب شناسی روانی و تغییر رفتار    22
2-4  مضامین عمده در نظریه شخصیت    22
2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خویشتن    24
2-4-2 سطوح مختلف آگاهی و مفهوم ناهشیار    25
2-4-3  رابطه بین شناخت، عواطف و رفتار مشهود    26
2-4-4  اثرات گذشته، حال و آینده بر رفتار    26
2-5 نظریه‌های شخصیت    27
2-5-1 نظریه روان كاوی در شخصیت    27
2-5-2 زیگموند فروید     27
2-5-3 نظریه روان پویشی فروید(روانكاوی در شخصیت):    29
2-5-4 سطوح شخیت: هشیار3، نیمه هشیار2 و ناهشیار    29
2-5-5 ساختار شخصیت: نهاد، من و فرامن    30
2-6 نظریه نوروان كاوی    33
2-6-1    كار گوستاو یونگ     33
2-6-2 نكات برجسته ی نظریات یونگ    36
2-7 روان شناسی فردی    36
2-7-1    آلفرد آدلر    36
2-7-2 بررسی نظریات آدلر    37
2-8 نظریه اختلالات شخصیتی    39
2-8-1 كارن هورنای    39
2-8-2 بررسی نظریات هورنای    40
2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی    41
2-9-1    هری استاك سالیوان    41
2-9-2 بررسی نظریات سالیوان    42
2-10    تظریه پدیدار شناختی (فرد- محور)    43
2-10-1 كارل راجرز    43
2-10-2 بررسی نظریات و كارهای راجرز    44
2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز    45
2-10-4 ساختار شخصیت از دیدگاه راجرز    46
2-11    نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت    47
2-11-1آبراهام مازلو    47
2-12    نظریه رویكرد صفات در شخصیت    48
2-12-1گوردون آلپورت    48
2-12-2 بررسی نظریات آلپورت    49
2-13 نظریه چندبعدی شخصیت    51
2-13-1هانس ج آی سنك    51
2-13-2بررسی نظریات آیسنک    52
2-13-3 ابعاد اساسی شخصیت    53
2-14    نظرریه رویكرد تحلیلی عاملی صفات    54
2-14-1ریموند كوته    54
2-14-2 بررسی نظریات كتل در شخصیت    54
2-15    نظریات رابطه شغل و شخصیت    56
2-15-2 شخصیت نوع A    59
2-15-3 شخصیت نوع B    60
2-16 بررسی چند خصوصیت شخصیتی در شغل    62
2-16-1 اثر كانون كنترل    62
2-16-2 ماكیاول گرایی     63
2-16-3 مناعت طبع یا عزت نفس.    65
2-16-4 سازگاری با موقعیت    66
2-16-5خطر پذیری    67
2-17 شخصیت از دیدگاه اسلام و قرآن    68
2-17-1    شخصیت در قرآن    69
2-18 تیپ شناسی    71
2-19 نظریه‌های تیپ شناسی    73
2-19-1 زندگینامه    73
2-19-2نظریات رورشاخ در سنجش شخصیت    74
2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ    75
2-20    ظریه ساخت بدن و خلق وخوی    76
2-21 نظریه شلدن (ریخت شناسی)    78
2-22 نظریه تیپ گال و جمجمه شناسی روانی:    79
2-23 تیپ‌شناسی یونگی    79
2-23-1 اساس درك واقعی ذهنی از نظر یونگ    79
2-23-2 كاركردهای غیر عقلانی    80
2-23-3 كاركردهای عقلانی    80
2-23-4 روابط كاركردی    81
2-23-5 انواع كاركرد    82
2-23-6 تیپ‌های روان‌شناختی یونگ    84
2-23-7 توصیف تیپ‌های شانزده‌گانه    85
2-23-8 اهمیت شناخت تیپ‌های روانشناختی    90
2-23-9 نقد تیپ شناسایی یونگی    91
2-24 اثر بخشی     93
2-25 شاخصهای اثربخشی از دیدگاههای مختلف    94
2-25-1 كمرون و ویتون:    94
2-25-2 سی‌شور:    95
2-25-3 آرجریس:    95
2-25-4 پیترز وواترمن:    95
2-25-5 مالفورد:    96
2-25-6 بس و هرسی – بلانچارد    97
2-25-7 هوی و میكسل و چستر بارنارد    97
2-25-8 كالدول و اسپینكس    97
2-25-9 لوتانز و همكارانش    97
2-25-10 دیدگاه راجرز و همكاران:    98
2-25-11مطالعات بسكر و چیرنز:    99
2-25- 12 مدل پارسونز:    99
2-26مقایسه ی دیدگاههای ارزشیابی اثر بخشی سازمانی    100
2-27 نظریات جدید در اثربخشی    101
2-27-1 مطالعات رابرت واترمن وتام پترز    101
2-28  مدلهای ارزیابی اثربخشی    102
1- مدل هدف منطقی: که سازمان را در رسیدن به اهدافش کاملا ارزیابی می کند.    102
2-29 نظریه ریچارد ال دفت    104
2-29-1 روش مبتنی بر تامین هدف    104
2-29-2 روش مبتنی بر تامین منابع    105
2-29-3 روش مبتنی بر فرآیند درونی    106
2-29-4 روش مبتنی بر تامین رضایت گروه‌های ذی نفع    108
2-30 كارهای دیگران    110
2-30-1 تحقیقات انجام گرفته در مورد تیپ شناسی یونگی    110
2-30-1-1 تحقیقات خارج از كشور    110
2-30-1-2 تحقیقات انجام گرفته در داخل كشور    113
2-30-2 اثر بخشی    118
2-30-2-1 تحقیقات انجام شده در داخل كشور    118
2-30-2-2  تحقیقات انجام گرفته در خارج از كشور    121
2-31 استنتاج و نتیجه گیری    126
2-32    لگوی نظری پژوهش    128

فصل سوم: توصیف داده ها    129
3-1 مقدمه    130
3-2 روش اجرای پژوهش    130
3-2-1 برآورد حجم نمونه    131
3-3 ابزار گرد آوری داده‌ها    132
3-3-1  تاریخچه و توصیف (MBTI)    133
3-3-2  نمره گذاری پاسخنامه    135
3-3-3 توصیف تیپهای شانزده گانه    136
3-5 اعتبار پرسشنامه‌ها    140
3-5-1 اعتبار پرسشنامه شخصیتی، تیپ نمای مایزر – بریگز    141
3-5-2 اعتبار پرسشنامه اثر بخشی:    142
3-5-3 اعتبار درونی پرسشنامه    143
3-5-4 اعتبار زمانی    143
3-6 محاسبه روایی:    144
3-6-1 محاسبه روایی پرسشنامه شخصیتی مایرزبریگز    144
3-6-2 محاسبه روایی پرسشنامه اثر بخشی:    146
3-7 روش‌های آماری    146
3-8 ویژگی‌های تحقیق:    146

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها    147
4-1  تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق    148
4-2 توصیف یافته‌های تحقیق    149
4-3  آزمون فرضیات تحقیق    161
4-3-1 فرضیه فرعی اول    165
4-3-2 فرضیه فرعی دوم    166
4-3-3 فرضیه فرعی سوم    167
4-3-4 فرضیه فرعی چهارم    168

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری    169
5-1 هدف و مسائله ی پژوهش    170
5-2 نتایج فرضیه اصلی    170
5-3  نتایج مربوط به فرضیه فرعی اول    172
5-4 نتایج مربوط به فرضیه فرعی دوم    173
5-5 نتایج مربوط به فرضیه فرعی سوم    175
5-6 نتایج مربوط به فرضیه فرعی چهارم    176
5-7 نتیجه گیری كلی    177
5-8  محدودیتها:    180
5-9 پیشنهادات    181

فهرست منابع:    182
منابع فارسی و انگلیسی    187

پیوست و ضمائم :    189
پرسشنامه


چكیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ابتدایی ناحیه 5 مشهد انجام گرفت. فرضیه اصلی این پژوهش این است كه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماری این تحقیق مدیران می‌باشند كه گروه مورد بررسی 104 نفر می‌باشند كه از میان آنها 40 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند حجم نمونه برای گروه ذی نفعان 120 نفر می‌باشد كه هر دو نمونه به شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده بوسیله را یا نه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زیر می‌باشد. 
1-    پرسشنامه تیپ شخصیتی مایرز- بریگز كه پرسشنامه هنجار شده است و برای تعیین تیپ شخصیتی توسط مدیران پاسخ داده شده است.
2-    پرسشنامه اثر بخشی مدیر كه توسط محققین ساخته شده و توسط اساتید مدیریت اجرا و تایید گردیده است كه این پرسشنامه توسط گروه ذینفعان (معلمین، انجمن اولیاء، مربیان و دانش آموزان) پاسخ داده شد. 
روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای آزمون فرضیه اصلی از آزمون جداول توافقی استفاده شده است برای تحلیل داده‌ها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتایج بدست آمده عبارتند از: 
1-    بین تیپ شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. 
2-    مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ESTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند. 
3-    مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند. 
4-    مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی ""ESTP هستند از اثر بخشی متوسط برخورداند.
5-    مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTP" هستند از اثر بخشی پایین برخورداند. 
نتایج بدست آمده گویای این مطلب است كه مدیرانی كه تیپهای خاصی شخصیتی داشته باشند اثر بخشی بیشتری دارند.

 

Abstract
Present research was accomplished for relationship consideration between managers personality brigade and their effectivity in elementary schools of fire region in Mashhad. Mashhad. Main hypothesis in this research is relationship between managers personality brigade and their effectivity. 
Managers are statistical in this research that considered guoup ars 104 persons. 40 persons for among them were selected as sample. 
Model volume is 120 persons for beneficiany group that both of sampes with simple accidential sampling were chosen by computer Instruments of information gathering are 2 questionnaires that consisted of: (1)     questionnaire of personality brigade Mirez- Brigez is manner questionnaire and it has reponsed for assigning personality brigade by managers. (2) questionnaire of manager effectivity has made by researchers. It has confirmed and excuted by management masters and this questionnaire has responsed by beneficiary group (teachers- parents and students association). Research style is forming a union in this consideration and was used examination of agreemental tables for examination of main hypothesis . In this project, was used"spss" software for analyzing information that consisted of :
 (1) there is relationship between managers personality brigade and thir effectiveity. (2) the managers with "ESTJ" personality brigade have high effectivity. 
(3) the managers with "ISTJ" personality brigade have high effectivity. 
(4) the managers with "ESTP" personality brigade have mean effectivity. 
(5) the managers with "ISTP" personality brigade have low effectivity


___________

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

موضوع:بررسی اثر بخشی درمان براساس رویکرد طرحواره- محور بر افزایش رضایت زناشویی زنان خوابگاهها

تعداد صفحات:128

 نوع فایل:  word

__________________________________


فهرست مطالب
فصل اول: 
1-1. مقدمه     
1-2. بیان مساله     
1-3. اهمیت و ضرورت تحقیق     
1-4. اهداف تحقیق     
1-5. فرضیه‌های تحقیق     
1-6. متغیرهای تحقیق     
1-7. تعاریف مفهومی و عملیاتی واژگان اختصاصی    

فصل دوم: 
2-1. خانواده     
2-2. ازدواج     
2-3. رضایت زناشویی     
2-4. عوامل موثر بر رضایت زناشویی     
2-4-1. سن ازدواج و رضایت‌مندی زناشویی     
2-4-2. جنس و تفاوتهای جنسیتی در رضایت زناشویی     
2-4-3. مهارت‌های ارتباطی و رضایت زناشویی     
2-4-4. تفکر و شناخت در رضایت زناشویی     
2-4-5. سوابق تربیتی و خانوادگی و رضایت زناشویی     
2-4-6. خانواده اصلی و نقش شناخت‌ها، اندیشه و باورهای زیر بنایی در رضایت زناشویی     
2-5. طرحواره     
2-5-1. طرحواره‌ها و افکار خودکار     
2-5-2. طرحواره‌ها و اسنادها     
2-5-3. طرحواره‌ها و انتظارات     
2-5-4. طرحواره‌ها و فرضیات     
2-5-5. طرحواره‌ها و استانداردها     
2-5-6. نقش طرحواره‌ها در روابط خانوادگی     
2-5-6- الف). شکل گیری طرحواره‌های خانوادگی     
2-5-7. طرحواره‌های ناکارآمد     
2-5-8. منشاء طرحواره‌های ناکارآمد اولیه     
2-5-9. انواع طرحواره‌های ناکارآمد اولیه     
2-5-9- الف). حوزه اول: بریدگی و طرد     
2-5-9- ب). حوزه دوم: خود گردانی و عملکرد مختل     
2-5-9- ج). حوزه سوم: محدودیت‌های مختل     
2-5-9- د). حوزه چهارم: معطوف به دیگری بودن 
2-5-9- ر). حوزه پنجم: گوش به زنگی بیش از حد و باز داری     
2-5-10. خصوصیات طرحواره‌های ناکارآمد اولیه     
2-5-11. سبک‌های مقابله‌ای ناکارآمد     
2-5-12. طرحواره درمانی     
2-5-12- الف). شناسایی و ارزیابی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه    
2-5-12- ب). تغییر، اصلاح و بازسازی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه    
2-5-13. بازسازی طرحواره‌های حاصل از خانواده اصلی در رویکرد طرحواره- محور     
2-5-13- الف). راهبردهای تجربی (هیجانی)    
2-5-13- ب). راهبردهای شناختی     
2-5-13- ج). تکنیک‌های بین فردی     
2-5-13- د). الگو شکنی رفتاری     
2-6. حمایت پژوهشی از اثر بخشی رویکرد طرحواره- محور    

فصل سوم: 
3-1. روش پژوهش     
3-2. جامعه آماری، نمونه پژوهش و روش نمونه گیری     
3-3. روش جمع آوری داده‌ها    
3-4. ابزار پژوهش و اعتبار و پایایی آزمونها     
3-4-1. فرم مشخصات دموگرافیک، نمونه مورد پژوهش    
3-4-2. پرسشنامه DASS    
3-4-3. پرسشنامه فرم کوتاه طرحواره یانگ (YSQ)    
3-4-4. پرسشنامه رضایت زناشویی امزیچ    
 
فاقد فصل 4 و 5


+ نوشته شده در  یکشنبه یکم خرداد 1390ساعت   توسط  hfhfhf  | 

مطالب جدیدتر
مطالب قدیمی‌تر